سفارش تبلیغ
صبا ویژن

education

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دستگاه میوه خشک کن

    نظر

سلامی گرم خدمت دوستای عزیزم امیدوارم هر جایی که هستید شادو سربلند باشید امروز با معرفی یک دستگاه صنعتی هوشمند در خدمتتون هستیم و میخوایم این دستگاه رو براتون معرفی کنیم این دستگاه تولیدی شرکت آرایا صنعت اکباتانه  از ویژگی های این دسگاه میتونیم به هوشمند بودن این دستگاه اشاره کنیم این دستگاه یک دستگاه هوشمند و تمام عیاره وشمارو ازداشتن دستکاه  میوه خشک کن دیگه راحت میکنه این دستگاه مناسب برای مشاغل خانگی و میتونه ایجاد اشتغال کنه و شما با این دستگاه میتونید در خانه درامد خوبی با این دستگاه کسب کنید این دستکگاه مناسب برای برای خشک کردن میوه های وسبزی جات کاربرد داره و میتونید ازین دستگاه برای خشک کردن میوه هایی مثل البالو و زرد الو و .....استفاده کنید از ویژگی های دیگه این دستگاه میتونیم به داشتن کارایی های زیاد دیگه این دستکاه اشاره کنیم برایخرید این دسگاه ها کافیه به سایت امازون و یا سایت اریا اندیشه صنعت اکباتان مراجعه کنید از ویژگی های دیکه این دستگاه میتونیم به وزن مناسب و سبک اون اشاره کنیم از ویژکی های مهم دیگه این دستگاه اینه که این دستکاه ساخت ایرانه و تمام قطعاتش گارانتی مادام العمر داره و شمار از داشتن چیز های دیگه بی نیاز میکنه این دستگکاه میوه های رو هفت ساعته خشک میکنه که این فوق العادس فوق العاده این دستگاه از کیفیفت بالایی برخورداره با این دستگاه شما دارای میوه خشک کهای خوشمزه هستید 


دستگاه های صنعتی هوشمند

    نظر

سلام امروز قصد دارم شما رو با خط تولید دستگاه های میوه خشک کن هوشمند آشنا کنم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید یکی از کارخونه هایی که داری خط تولید هستش برای دستگاه های میوه خشک کن شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان هستش برای خرید این دستگاه ها اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید داشته باشید میتونید واحد پشتیبانی شرکت در تماس باشید و از مشاوره رایگان بهره مند بشین از ویژگی های داین شرکت میتونیم به خرید امن این شرکت اشاره کنیم یعنی اینکه تمامی محصولات شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هتستن یعنی اجناس خریداری از این شرکت تا سه گارانتی و خدمات پس از فروش هستن و دارای 25 خدمات پس از فروشن که شما میتونید پس از خرید از این شرکت راحت این مسائل رو رعایت کنید از ویژگی های دیگه این شرکت میتونیم به دارا بودن مسائلی همچون خدمات پس از فروش و ... اشاره کنیم .

در خرید دستگاه های صنعتی خشککن میوه به چه نکاتی باید رعایت کنیم ؟یکی از مسائلی که در خرید دستگاه های خشک کن میوه باید بهش رعایت کنیم میتونیم به موتور های دسگاه های خشک کن میوه اشاره کنیم دستگاه های میوه خشک کن باید موتور های قدرتمند داشته باشن و شما رو از داشتن یک دستگاه خشک کنک میوه بی نیاز کنن از ویژگی های دیگه ای که باید در خرید دستگاه های خشک کن باید بهش اشاره کنیم فن های دستگاه هاس فن های دستگاه ها باید داارای قدرت کافی باشن .


شزکت آریا اندیشه صنعت اکباتان

    نظر

سلام امروز قصد دارم یکی از بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه های میوه خشک صنعتی رو بهتون معرفی کنم این کارخونه بزرگترین تولید کننده دستگاه های میوه خشک کن در خاورمیانس چرا این شرکت اینقدر در دل مردم جا گرفته یک اینکه تمامی محصولات این شرکت از بالاترین کیفیت  ساخته شده و تمامی مشتریان این شرکت از محصولات  این شرکت راضی هستن از ویژگی های دیگه این شرکت میتونیم به تولید محصولات به همراه گارانتی قطعات مادام العمر اشاره کنیم خیلی از مردم ما دوست دارند محصولاتی رو که میخرند . از خرید امن استفاده کنند یا به نوعی میشه بگیم خرید محصول با گارانتی نوعی خرید امن محسوب مبشه که میتونید استفاده کنید از ویزگی های دیگه این شرکت اینه که گارانتی قطعات مادام العمر رو     میده و با خیال راحت میتونید محصول مورد نظرتونو خریداری کنید 

اما دستگاه های خشک کن میوه :

یکی از ویژگی هایی که تمامی دستگاه های میوه خشک کن دارن اینه که تمامی دستگاه ها دارا ی تهویه مناسب هستن و و اینکه شما  با خیال راحت میتونید میوه هار و بزارید و خشک کنید تایم خشک کردن میوه ها بین 6 ساعت تا ده ساعت زمان میبره و این  بستگی به نوع بافت میوه داره میوه هایی که رطوبت زیاد تری دارند معمولا خشک کردنشون زمان بره تا میوه هایی که رطوبت کمتری دارند اما بعضی از تولید کننده ها مصرف ککنده را دچار اشتباه میکنن و با شعار های خشک کردن میوه در کمترین زمان میخواهند هزینه گزافی را از مشتری دریافت کنند . و این بسیار نا خوشایند است .

دستگاه های میوه خشک کن استاندارد معمولا بین 4- 6 ساعت میوه را  خشک میکنند از ویژگی های دیگری که یه دستگاه خشک کن میوه باید داشته باشد این است که میوه ها را یکدست خسک کند .


چیپس میوه

    نظر

سلام امروز قصد دارم شما رو با یکی از بهترین دستگاه های میوه خشک کن آشنا کنم تا انتهای مقاله من رو دنبال کنید از ویژگی های این چیپس میوه میتونیم به دارا بودن مواد معدمی و ویتامین ها اشاره کنیم که برای شما قرار داده شده از ویژگی های چیپس میوه این است که غذای بسیار سالمی میباشد و میتونید این اغذیه سالم را میل کنید از ویژگی های دیگه این چیپس میوه میتونیم به دارا بودن املاح معدنی این اشاره کنیم چیپس میوه روش های مختلفی داره که تا انتهای مقاله بیشتر در مورد این موضوع صحبت میکنیم چیپس میوه رو شما میتونید بصورت های مختلف خشک کنید یکی از این روش ها میتونیم به خشک کردن به روش های صنعتی اشاره کنیم که میتونید میوه خشک به روش صنعتی داشته باشید یا خشک کردن میوه به روش سنتی روش سنتی خشک کردن میوه یکی دیگه از روش های میباشد که شما میتونید داشت ه باشید اما کدام روش بهتره سنتی یا صنعتی قطعا روش های صنعتی بهتره چرا که شما با روش های صنعتی میتونید میوه های خشک بهداشتی داشته باشید و دوم اینکه روش سنتی طولانی تره یعنی میوه رو بصورت طولانی بهتون تحویل میده از مزیت های دیگه خشک کردن میوه میتونیم به داشتن فواید مثل ویتامین ها برای بدن اشاره کنیم از ویژگی های دیگه خشک کردن میوه اینه که شما میتونید میوه ها رو بصورت طولانی مدت استفاده کنید یعنی میوه ها رو بصورت طولانی مدت نگهداری کنید و بعد مصرف کنید که بسیاز عالیه اما چه میوه هایی رو میشه بصورت میوه خشک دراورد میوه هایی مثل هلو زرد الو الو و... رو میشه در 24 ساعت خشک کرد 

اما ما برای خشک کردن میوه روش خشک کردن به روش صنعتی بهترین روش هستش که میتونید استفاده کنید برای خرید دستگاه های میوه خشک کن کافیست به سایت اریا  اندیشه صنعت اکباتان مراجعه کنید .


دستگاه های صنعتی هوشمند

    نظر

سلام امروز قصد دارم شما رو با یه مدل از دستگاه های میوه خشک کن هوشمند  آشنا کنم این مدل از دستگاه ها مناسب برای استفاده از مشاغل خانگی هستش که میتونید از این دستگاه ها استفاده کنید که دستگاه میوه خشک کن مدل ED200، یکی ازاستانداردترین و جدیدترین مدل های  دستگاه میوه خشک کن شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان میباشد. این محصول یک محصول کاملا ایرانی ( بومی) و با کیفیت ساخت استاندارد میباشد که بدست متخصصین ایران ساخته شده است ، جهت آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

طراحی و ساخت محصول :

 در دنیای امروز طراحی و ساخت یا همان ظاهر هر شی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارد . بیشتر مشتریان دوست دارند  کالا هایی را برای خود برگزینند که محصول خریداری شده کیفیت  و ظاهر استاندارد داشته باشد  یا بهتر است بگوییم

ظاهر دستگاه خریداری شده از استاندارد بالایی برخودار باشد . همین نکته در خرید دستکاه های میوه خشک کن نیز صادق است .

اکثر خریداران دستکاه میوه خشک کن انتظار دارند دستگاهی را خریداری کنند  که ظاهر دستگاه استاندارد های لازم را داشته باشد .

 

چه استاندارد هایی برای خرید یه دستگاه میوه خشک کن لازم است ؟

 

1)  دستگاه از مقاومت بالایی برخوردار باشد. 2) دستگاه خریداری شده از ظاهری مناسب داشته باشد یا به قول مشتریان جمع و جور باشد 3) دستگاه از از مواد اولیه درجه یک و  با کیفیت ساخته شده باشد .

کیفیت ساخت دستگاه میوه خشکن مدل  ED200 :

این دستگاه از کیفیت ساخت و ظاهر استاندارد بالایی برخوردار میباشد .ارتفاع این دستگاه 260 سانتی متر است و عرض این دستگاه 150 سانتی متر میباشد همچنین طول دستگاه نیز200 سانتی متر است .این دستگاه جز مدل   با اندازه متوسط دستگاه های میوه خشک کن است. این دستگاه با توجه به اندازه متوسط خود مناسب برای کارگاه های کوچک و تازه تاسیس میباشد .

در تصویر زیر میتوانید مشخصات ظاهری دستگاه را ببینید .

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ED200خرید از سایت اریا اندیشه

 

از مشخصات ظاهری دیگر این دستگاه میتوانیم به دوجداره بودن بدنه این دستگاه اشاره کنیم بدنه این دستگاه دوجداره میباشد . در کمتر دستگاه میوه خشک کنی بدنه دوجداره دیده میشود این تنها یکی از ویژگی های مهم این دستگاه میباشد .

مشخصات فنی دستگاه  ED200 :

از مشخصه های فنی این دستگاه میتوانیم به هوشمند بودن این دستگاه ارزشمند اشاره کنیم این دستگاه بصورت اتومات تمامی دستورات لازم را اجرا میکنید . همچنین این دستگاه دارای تهویه اتوماتیک است یهویه اتومات یکی از مهم ترین ویژگی هایست که هر دستگاه میوه خشک کن باید دارا باشد .

تهویه هوای این دستگاه یکی از استاندارد ترین تهویه هوای روز دنیاست چرا که امروزه سودجویان برای سود زیاد اقدام به تولید دستگاه های بی کیفیت میکنن که به ضرر مصرف کننده میباشد . از دیگر مشخصات این دستگاه ارزشمند میتواین به چهار فن سانتریفیوژ این دستگاه اشاره کرد .

کانال کشی گسترده :

یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه چیپس میوه ای  میتوانیم به داشتن کانال کشی گسترده آن اشاره کنیم  چرا که کانال کشی منظم و گسترده باعث میشود میوه ها بصورت یکدست خشک شوند .

دارا بودن عایق های حرارتی :

یکی از ویژگی های دیگه این دستگاه میتونیم به دارا بودن عایق های حرارتی این دستگاه اشاره کنیم که یک مزیت مهم محسوب میشود .

 

 

 

 

 

 

 

منبع سایت :https://aed213.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%b4%da%a9-%da%a9%d9%86-ed200/