سفارش تبلیغ
صبا ویژن

education

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دستگاه های صنعتی هوشمند

    نظر

سلام امروز قصد دارم شما رو با یه مدل از دستگاه های میوه خشک کن هوشمند  آشنا کنم این مدل از دستگاه ها مناسب برای استفاده از مشاغل خانگی هستش که میتونید از این دستگاه ها استفاده کنید که دستگاه میوه خشک کن مدل ED200، یکی ازاستانداردترین و جدیدترین مدل های  دستگاه میوه خشک کن شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان میباشد. این محصول یک محصول کاملا ایرانی ( بومی) و با کیفیت ساخت استاندارد میباشد که بدست متخصصین ایران ساخته شده است ، جهت آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

طراحی و ساخت محصول :

 در دنیای امروز طراحی و ساخت یا همان ظاهر هر شی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارد . بیشتر مشتریان دوست دارند  کالا هایی را برای خود برگزینند که محصول خریداری شده کیفیت  و ظاهر استاندارد داشته باشد  یا بهتر است بگوییم

ظاهر دستگاه خریداری شده از استاندارد بالایی برخودار باشد . همین نکته در خرید دستکاه های میوه خشک کن نیز صادق است .

اکثر خریداران دستکاه میوه خشک کن انتظار دارند دستگاهی را خریداری کنند  که ظاهر دستگاه استاندارد های لازم را داشته باشد .

 

چه استاندارد هایی برای خرید یه دستگاه میوه خشک کن لازم است ؟

 

1)  دستگاه از مقاومت بالایی برخوردار باشد. 2) دستگاه خریداری شده از ظاهری مناسب داشته باشد یا به قول مشتریان جمع و جور باشد 3) دستگاه از از مواد اولیه درجه یک و  با کیفیت ساخته شده باشد .

کیفیت ساخت دستگاه میوه خشکن مدل  ED200 :

این دستگاه از کیفیت ساخت و ظاهر استاندارد بالایی برخوردار میباشد .ارتفاع این دستگاه 260 سانتی متر است و عرض این دستگاه 150 سانتی متر میباشد همچنین طول دستگاه نیز200 سانتی متر است .این دستگاه جز مدل   با اندازه متوسط دستگاه های میوه خشک کن است. این دستگاه با توجه به اندازه متوسط خود مناسب برای کارگاه های کوچک و تازه تاسیس میباشد .

در تصویر زیر میتوانید مشخصات ظاهری دستگاه را ببینید .

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ED200خرید از سایت اریا اندیشه

 

از مشخصات ظاهری دیگر این دستگاه میتوانیم به دوجداره بودن بدنه این دستگاه اشاره کنیم بدنه این دستگاه دوجداره میباشد . در کمتر دستگاه میوه خشک کنی بدنه دوجداره دیده میشود این تنها یکی از ویژگی های مهم این دستگاه میباشد .

مشخصات فنی دستگاه  ED200 :

از مشخصه های فنی این دستگاه میتوانیم به هوشمند بودن این دستگاه ارزشمند اشاره کنیم این دستگاه بصورت اتومات تمامی دستورات لازم را اجرا میکنید . همچنین این دستگاه دارای تهویه اتوماتیک است یهویه اتومات یکی از مهم ترین ویژگی هایست که هر دستگاه میوه خشک کن باید دارا باشد .

تهویه هوای این دستگاه یکی از استاندارد ترین تهویه هوای روز دنیاست چرا که امروزه سودجویان برای سود زیاد اقدام به تولید دستگاه های بی کیفیت میکنن که به ضرر مصرف کننده میباشد . از دیگر مشخصات این دستگاه ارزشمند میتواین به چهار فن سانتریفیوژ این دستگاه اشاره کرد .

کانال کشی گسترده :

یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه چیپس میوه ای  میتوانیم به داشتن کانال کشی گسترده آن اشاره کنیم  چرا که کانال کشی منظم و گسترده باعث میشود میوه ها بصورت یکدست خشک شوند .

دارا بودن عایق های حرارتی :

یکی از ویژگی های دیگه این دستگاه میتونیم به دارا بودن عایق های حرارتی این دستگاه اشاره کنیم که یک مزیت مهم محسوب میشود .

 

 

 

 

 

 

 

منبع سایت :https://aed213.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%b4%da%a9-%da%a9%d9%86-ed200/